Međumesna autobuska stanica u Novom Sadu je dobila privremeno rešenje o pružanju staničnih usluga, a Gradsko saobraćajno preduzeće očekuje da uskoro dobije licencu, saznaje 021.rs.
Zaintrigiraše me različita mišljenja o ovoj autobuskoj stanici, te uzeh da pročitam Zakon o prevozu putnika i Pravilnik o autobuskim satanicama (nazive ovih akata sam skratio) i nigde ne nađoh da postoji privremena dozvola. Dakle, licenca se ima ili nema, a očigledno je da je ova stanica nema.
Čitam toliko napisanih gluposti ali to je odraz naroda koji živi u ovoj Srbiji. Prvo na komentar da treba GSP da Ima konkurenciju.
- Pa zar vam nije jasno da su za to isključivo krivi oni za koje ste vi glasali. GSP od 90-setih godina ima nelojalnu konkurenciju, na svim prigradski i medjumesnim linijama, gde se divlji taksisti pod nazivom linijski taksi neometano kreću prevozeći putnike za istu cenu, sa izbegavanjem plaćanja poreza i osiguranja putnika.
- 38000 besplatnih karata GSP - u direktno nanose štetu ovom preduzeću, u pitanju je godišnje oko 1 milijarde dinara.
- Stanicu su izgradili radnici GSP-a izdvajajući svakog meseca od plate kako bi se ista izgradila dok je preduzeću imalo naziv GSP Novi Sad a od 90-setih je preuzeo grad i dodao naziv JGSP Novi Sad. Od tih godina prodata su u vlasništvu sledeći objekti koji su pripadali GSP-u: Trenta u Sloveniji, Crikvenica na moru u Hrvatskoj, Autobusa stanica na Ribljoj pijaci.
- GSP je imao 1250 radnika i 3 direktora. Danas, 1300 radnika i 11 direktora koje su nametnuli oni koji žele danas da rasprodaju JGSP.
-Starlete su preplavile ovo preduzeće i SNS-ovcima sa kupljenim diplomama.
- Vozači napuštaju preduzeće zato što su im plate manje od tih starleta.
SLEDI NASTAVAK...
Zasto se nedozvljava da udje jos nki prevoznik u gradski iprigradski saobracaj u N,Sadu,dokle ce biti ovkav javasluk
,GSP drzi monopol autobusi neuredni neidu po redu voznje,vozci losi neiskusni itd....
Kazu gsp nema novaca da plati vozace ali zato u svakoj drugoj ulici dispecer koji
zeva u nebo a kad mu kazes za kasnjenje autobusa on te ubedjuje da to nije istina,
Ukinite mesta dispecera I eto para ,
Katastrofalan prilaz peronu,moram 500m da teglim tasne do autobusa,kupim peron kartu a automat ne radi i zaglavim se u njemu,neljubazno osoblje koje radi kao po kazni.Bezbednost perona i prtljaga na nultom nivou.Na peronskom broju nema info table koji autobus je otisao i koji ce pristati,nema registarskog broja autobusa i nazi a prevoznika.Dali je to jedan deo smisljene igre koja omogucuje manipulaciju.
Некако до сада су све аутобуске станице радиле свој посао, ништа посебно.
Онда владина невладина организација НАЛЕД напише закон. Ово, додуше није никад било проблема док га НАЛЕД није створио. Али у моменту како је проблем створен, он је одмах и решен.
Али нису НАЛЕД криви када Зорана Михајловић не зна ни један обичан закон о аутобуским станицама да напише. Зато је ред да им се бар захвали.
Сада и није највећи проблем лиценца за аутобуску станицу, проблем је што и аутобусима могу да стану мотори. Мора и ту да се подмаже. Мотори, мислим.
Ovo ruglo od stanice, u GRADU KULTURE, pod hitni treba ukinuti!!! Dajte onom Deviću, kakav god da je, bar je napravio svetski lepu stanicu!!! Ovakve ograde oko stanicenema ni:Ljubljana, ni Maribor, ni Zadar... ni jedan grad, van Srbije!!! Imaju li naši građani pravu slobodu kretanja, kad ste napravili logore od autobuskih stanica???
Na osnovu cega u ime lokalne vlasti stanicom upravlja GSP? Na osnovu "privremene dozvole od pre 100 godina"? Gde je javni tender? Mozda bi neko drugi bolje upravljao stanicom? Uslov za licencu je vlasnistvo nad stanicom i onaj ko upravlja mora biti vlasnik.
Jos jedna zavrzlama za dodjesmi-dodjem ti poslove.
Da li nasi ministri imaju obrazovanje za resore koje vode? Vazno je da traze licence za uzimanje para. Sledeci su TOY-TOY wc-i
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadska autobuska stanica ima privremenu dozvolu
Autor: Žarko Bogosavljević - zarko@021.rs
Novi Sad
•12.02.2018.
•08:18 > 08:27
Komentari 11
Trostav
Dje Ge vara
- Pa zar vam nije jasno da su za to isključivo krivi oni za koje ste vi glasali. GSP od 90-setih godina ima nelojalnu konkurenciju, na svim prigradski i medjumesnim linijama, gde se divlji taksisti pod nazivom linijski taksi neometano kreću prevozeći putnike za istu cenu, sa izbegavanjem plaćanja poreza i osiguranja putnika.
- 38000 besplatnih karata GSP - u direktno nanose štetu ovom preduzeću, u pitanju je godišnje oko 1 milijarde dinara.
- Stanicu su izgradili radnici GSP-a izdvajajući svakog meseca od plate kako bi se ista izgradila dok je preduzeću imalo naziv GSP Novi Sad a od 90-setih je preuzeo grad i dodao naziv JGSP Novi Sad. Od tih godina prodata su u vlasništvu sledeći objekti koji su pripadali GSP-u: Trenta u Sloveniji, Crikvenica na moru u Hrvatskoj, Autobusa stanica na Ribljoj pijaci.
- GSP je imao 1250 radnika i 3 direktora. Danas, 1300 radnika i 11 direktora koje su nametnuli oni koji žele danas da rasprodaju JGSP.
-Starlete su preplavile ovo preduzeće i SNS-ovcima sa kupljenim diplomama.
- Vozači napuštaju preduzeće zato što su im plate manje od tih starleta.
SLEDI NASTAVAK...
bozica
,GSP drzi monopol autobusi neuredni neidu po redu voznje,vozci losi neiskusni itd....
Kazu gsp nema novaca da plati vozace ali zato u svakoj drugoj ulici dispecer koji
zeva u nebo a kad mu kazes za kasnjenje autobusa on te ubedjuje da to nije istina,
Ukinite mesta dispecera I eto para ,
Triton
Nervirach
Joca
Мунгос
Онда владина невладина организација НАЛЕД напише закон. Ово, додуше није никад било проблема док га НАЛЕД није створио. Али у моменту како је проблем створен, он је одмах и решен.
Али нису НАЛЕД криви када Зорана Михајловић не зна ни један обичан закон о аутобуским станицама да напише. Зато је ред да им се бар захвали.
Сада и није највећи проблем лиценца за аутобуску станицу, проблем је што и аутобусима могу да стану мотори. Мора и ту да се подмаже. Мотори, мислим.
/
Mamika
Osoba M
NS
Jos jedna zavrzlama za dodjesmi-dodjem ti poslove.
Da li nasi ministri imaju obrazovanje za resore koje vode? Vazno je da traze licence za uzimanje para. Sledeci su TOY-TOY wc-i
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H